8 Temmuz 2009 Çarşamba

Potpori


Lev Yashin "yeniden" diyerek marşa basmış . Şık hareket . Kelebek etkisiyle yaralandım "devam" dedim ben de. Transfer dönemini sevgili Yashin çok iyi özetlemiş. PES ' de bile dengeler bozuldu ! Platini'nin bu kozmik transferleri engelleme çabası hiç bir sonuç vermez. Zaten o da büyük futbol takımlarının başkanlarının desteğiyle gelmiyor mu ? Bu çaba sadece gülümsetti beni.
Bu yıl yaz aşkım Rijkaard ! Her gün Galatasaray'ın resmi sitesini ilgiyle takip ediyorum. Antrenman fotoları umut doğuruyor ben de. Futbolculardan ilginç demeçler geliyor : Çok ilginç yöntemlerle çalıştırılıyoruz diye. Tam kombine alma senesi sevgili Yashin. Fakat .... yusuf ziya özcan diyorum - baş harflerini kasıtlı küçük yazdım- . Bu da kombine edinme ihtimalini azaltıyor.

2 yorum:

Lev Yashin dedi ki...

ettiğin küfür konusunda hemfikirim ama yarın bir gün, blog büyür kitlelere ulaşır birde hakaret davasından tazminat ödemeyelim şahsa :-)

Lev Yashin dedi ki...

bu arada ne oldu bizim tatil işi?